Etiketter

, , , , , , ,

image

Kalla det vad du vill. 🙂 Har vilket fall köpt på mig lite färdiga shaker som är lätta att få med på morgonen när jag inte har minuten för att skaka en.

Som jag berättat förr så är jag ingen morgon- eller frukostmänniska och dricker till vardags en shake på morgonen i stället. Jag testar nya sorter ibland och det senaste var dom här.

image

Nu ska jag testa igen. Dom heter Low Carb Protein Shake från Weider. En portion ska innehålla 143 calorier, 25 gram protein, 0,8 gram fett och 9 gram kolhydrater var på 3,6 gram per 100 milliliter.

Jag köpte alla smaker som fanns som är choklad, jordgubb, cappuccino och vanilj (ska även finnas i smaken cookies and cream). Jag förstår det som att shaken ska ha funnits länge för omdömen fanns från 2009. Jag läste omdömen som hade lämnats och de var positiva. ”Bra, len smak. Lätt att ha med sig i väskan.” Det låter lovande.

Återkommer med full rapport när jag druckit alla fyra.

🙂