Jag älskar matlagning! Vilket alltid varit ett problem för mig som gravt fet med stor önskan om att bli hälsosam i min mentala och fysiska hälsa. Äntligen har jag hittat hem i min kosthållning och jag testar massor med ny mat och skakar liv i gamla favoriter.

För många år sedan innan jag började viktblogga startade jag en blogg som heter Testlagat. Så nu med min nyfunna kärlek och nya förhållningssätt till mat är det dags att damma av den.

Mitt fokus på vikten och alla tankar kring den och min fysiska form har nog bara ställt till det för mig och jag har sedan jag fått min diabetes börja tänka om och nytt. Numera ligger mitt fokus på mat och mat som får mitt blodsocker att ligga på hälsosamma nivåer.

Har ni saknat mig här och vill fortsätta hänga med mig så titta in på min ny-gamla blogg testlagat.wordpress.com Fokus kommer ligga på matlagning men i syfte på mitt välmående och min hälsa och en och annan berättelse om det och resultat av det.

Hoppas vi ses på Testlagat!

