Livet går i 180 och det är knappt jag hinner vakna innan det är kväll och det är dags att sova igen.

Så ofta jag tänker, det här måste jag berätta om på bloggen. Det här måste jag tipsa om eller som det tidigare inlägget skryta om. Jag vill även berätta om mina erfarenheter i min diabetes, berätta om den nya inte så kända medicin jag äter och min erfarenhet om den.

Just nu suckar jag tungt och tänker att jag vill hinna det och ska prioritera. Jag vill hjälpa andra ny-diabetiker så de inte begår samma misstag som mig med att fullkomligt lita på sin läkare eller kunna dela erfarenheter. Jag vill också kunna dela erfarenheter i frågor kring kropp och hälsa, mat och annat som berör övervikt, hetsätning etc. Dessutom vill jag dela med mig av mina stora intressen som är mat och kreativt arbete som mina naglar som exempel.

Ja, ja! Till nästa gång. 🙂

