halloj ni tappra som orkar hänga kvar. Jag är urusel på uppdateringar. Bloggandet går inte hand i hand med mig just nu. jag vill ge så mycket men kommer inte till.

Jag är privat en flitig instagrammare och här om dagen så sa en klok människa till mig när jag beklagade mig över att jag vill berätta så mycket men just nu ger jag det inte tid att varför skapar du inte ett instagramkonto som en förlängd arm till bloggen.

Jag är där nu. 🙂 Lite spännande och kul. Vill ni så leta rätt på mig och följ med mig. @motbattrehalsa
image

Det här innebär förstås inte att jag tänker sluta blogga. Nej nej. Instagram blir bara en förlängd arm om ni vill hänga med i vardagen. Bloggen kommer fortfarande att börja fyllas med långa inlägg om allt och inget.

I helgen kommer ett om Victoza, min nya medicin.

Tills dess!

