Etiketter

, , ,

Kom hem igår kväll från en helt underbar semestervecka på Cypern.

Jag kan med glädje berätta att jag fick plats i flygstolen, fällbordet på flyget gick ner (precis) men jag använde bältesförlängning. Det saknades fem centimeter. På resan ner var det nog en erfaren personal för en av dom kom med ett diskret utan att säga något direkt. Jag tackade bara och tog emot. På hemresan tvekade jag inte utan sa till värdinnan precis när jag klev på och hon fixade så den som var ansvarig för min rad kom med ett.

Men det här med att flyga charter. Det är inte kul. Man sitter packade som i en sardinask, har man otur hamnar man på en plats mitt i ett barnhav (sprid ut dom istället), konstant är det vagnar som far upp och ner i gången. Och sen alla dessa som ska upp och stå eller gå på toa i tid och otid. Jag kan fortsätta men har nog redan framfört min åsikt att flyga charter.

När jag blir rik ska jag köpa eller hyra ett privat plan eller om jag bara blir lite rik ska jag flyga bättre klass 😉

🙂

